DCS F-16C

Falcon 4.0, Rise Of Flight, Digital Combat Simulator(s) i inne
Awatar użytkownika
svaty
Moderator
Posty: 6555
Rejestracja: 04 kwie 2013, 22:19

Re: DCS F-16C

Postautor: svaty » 07 paź 2019, 13:36

Nie zawsze latam z podpisami, choć przyznam, że się zdarza. Zwłaszcza w przypadku braku IFF.

Generalnie, historia opowiedziana przeze mnie byłaby bardzo podobna.

Lubię żużel jak koń owies.
Awatar użytkownika
neelix
Posty: 3071
Rejestracja: 08 paź 2012, 11:06

Re: DCS F-16C

Postautor: neelix » 07 paź 2019, 16:52

Chyba pierwszy raz Jabbers tak pojechał po ED, w podobnym tonie wypowiedział się MagzTv:

Awatar użytkownika
svaty
Moderator
Posty: 6555
Rejestracja: 04 kwie 2013, 22:19

Re: DCS F-16C

Postautor: svaty » 07 paź 2019, 19:25

ED "przegięło pałę" i doskonale sobie z tego daje sprawę. Tak jak przed wydaniem Vipera byli bardzo aktywni na Reddit, tak po nim zamilkli. Pewnikiem by nie eskalować negatywnych opinii.

Z przyjemniejszych spraw, można już ściągnąć malowanie Polish Tiger Demo Team.
KLIK
► Pokaż Spoiler

Lubię żużel jak koń owies.
Awatar użytkownika
Tom13J
Posty: 3354
Rejestracja: 07 mar 2012, 18:44

Re: DCS F-16C

Postautor: Tom13J » 07 paź 2019, 19:41

Odpaliłem, polatałem. Fajne. Poza tym, niewiele działa.

Odpaliłem F-18, powalczyłem moimi Hamrami vs różne SA, w różnych trybach. Potem ja vs 4 Mig-29 z misji treningowej. One bez rakiet, ja z moimi AIM-9x. Podziurawili mi lekko ogon, wpadłem w szaleńczą walkę nad wodą w gęstych chmurach.
Wynik? O mało dwa razy wodowałem z prędkością 115 kts, ale w końcu wybrnąłem z tych kłopotów , wciągając dwa Migi pod wodę :D . Pozostałem dwa dzięki namierzaniu z hełmu posłałem w dół w walce kołowej moimi rakietami.
F-16 pozostaje na półce do czasu, aż ED przestanie udawać Electronic Arts. Żeby nie było, nie żałuję i tak bym kupił. Ale na razie to platforma do akrobacji.

"Jeśli drzewa robią się za duże. ciągnij do siebie, aż zobaczysz niebieskie!"- Dan Hampton F-16 Pilot
Awatar użytkownika
svaty
Moderator
Posty: 6555
Rejestracja: 04 kwie 2013, 22:19

Re: DCS F-16C

Postautor: svaty » 11 paź 2019, 16:51

Dzisiejszy changelog. Naprawiono kilka, podrzędnych rzeczy, które mnie irytowały w ubiegłym tygodniu (np. przełączenie pomiędzy CCRP a CCIP).
DCS: F-16C Viper
Master Caution should be clearable as expected
RWR and other sounds now properly installed for Viper (sounds still placeholders)
Adjusted HUD visibility over cockpit geometry.
Engine control switch animation through guard is fixed .
Fixed unlimited weapon rearming.
EHSI font corrected, NO DATA page added.
CARA indication for high altitude fixed.
Oxygen emergency lever clickability and input fixed.
Oxygen flow indicator fixed.
Audio for radio communications identifying players aircraft fixed.
External sound update.
Loop in DED TILS ILS freq fixed.
AOA indexer lights logic fixed.
AOA bracket will appear on HUD after lowering nose landing gear, fixed.
Changed PROBE HEAT to spring loaded TEST.
Added RU localization for Viper startup.
IFF HUD data overlapped / fuzzy - fixed.
Inconsistent response from ground crew with canopy closed - fixed.
AAR with cold start fixed.
Cockpit. Lighting textures tuned. Console panels textures updated (text readability improved).
CCIP line will point in TVV sign center point.
Default frequency on UHF backup panel fixed.
Speedbrake sound dynamics update.
UHF backup panel: status function fixed.
Radio frequencies increments fixed.
Flashlight fixed.
Fixed switching between CCRP-CCIP if you use last bomb with CCRP.
Waypoints on FCR and HSI misaligned - fixed.
ILS CMD STRG disables if ILS power removed, fixed.
Added damage of some elements WIP.

Lubię żużel jak koń owies.
Awatar użytkownika
svaty
Moderator
Posty: 6555
Rejestracja: 04 kwie 2013, 22:19

Re: DCS F-16C

Postautor: svaty » 13 paź 2019, 12:59

Tygrysek.
► Pokaż Spoiler

Malowanie TUTAJ.

Lubię żużel jak koń owies.

Wróć do „SimCorner”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron