Wsparcie powietrzne

Wszystko co zwiększa przeżywalność w trakcie rozgrywek
Awatar użytkownika
klucznik
Posty: 5337
Rejestracja: 07 mar 2012, 19:15

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: klucznik » 20 sty 2014, 15:37

Wynarator pisze: No tak, ale ten brak realizmu odczują tylko dwie osoby siedzące w helce, a jaka frajda dla ludzi na dole.


Zajebisty błąd założenia. :) Mi, będącemu na dole, będzie to zajebiście przeszkadzać. :) Znajdą się i inni.

A niech mi jeszcze piloci zaraportują o piechocie w zasięgu. Nie wiem co miałoby mnie powstrzymać przed wydania zezwolenia na otwarcie ognia. :) Chyba tylko głupota. ;)

Wynarator pisze: Można też zastosować wsparcie Apachy z większych odległości - nie wiem na ile byłoby to w miarę realistycznie, ale chyba 2-3km to nie problem - wtedy dużo trudniej rozpoznać te poruszające się kropeczki, nawet korzystając z FLIR.


"Nie zbliżaj się, bo zestrzeli Ciebie magiczny trigger". Coś w tym stylu, co uzasadni głupie trzymanie się tak daleko? Nawet nie odpowiadaj. :)

Wynarator pisze:jak ktokolwiek z Was będzie cokolwiek wiedział na temat wyznaczania trasy, planowania wysokości lotu, awaryjnego lądowania, procedur postępowania zależnych od statusu LZ i masy innych podstaw prawdziwego pilota (o których notabene ja nie mam bladego pojęcia), to chętnie poczytam jak się mądrzycie :P


Prawda. :)
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Wynarator
Posty: 14129
Rejestracja: 17 lip 2012, 16:01
Wyślij PW:

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: Wynarator » 20 sty 2014, 15:42

klucznik pisze:Mi, będącemu na dole, będzie to zajebiście przeszkadzać. :) Znajdą się i inni.

Niech teraz wystąpią lub zamilkną na wieki!
klucznik pisze:A niech mi jeszcze piloci zaraportują o piechocie w zasięgu. Nie wiem co miałoby mnie powstrzymać przed wydania zezwolenia na otwarcie ognia. :) Chyba tylko głupota. ;)

Wczoraj sam stwierdziłeś, że sami sobie czasami potrafimy ciekawie dopowiedzieć różne rzeczy, ja się od razu nie poddaję ;)

"Nie zbliżaj się, bo zestrzeli Ciebie magiczny trigger". Coś w tym stylu, co uzasadni głupie trzymanie się tak daleko? Nawet nie odpowiadaj. :)

Nie zbliżaj się bo zestrzeli Cię rusek ze strelą i skillem na 40%? 8-)

Nie masz prawa do swojej opinii. Masz prawo do świadomej opinii. Nikt nie ma prawa być ignorantem - Harlan Ellison
Awatar użytkownika
klucznik
Posty: 5337
Rejestracja: 07 mar 2012, 19:15

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: klucznik » 20 sty 2014, 15:43

Tego ruska, to drużyna snajperska zdejmie w pierwszej kolejności. ;)
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Wynarator
Posty: 14129
Rejestracja: 17 lip 2012, 16:01
Wyślij PW:

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: Wynarator » 20 sty 2014, 15:44

Mhm, zwłaszcza jak Ty będziesz naprowadzać Kirqa ;) Przepraszam za offtop, hehe.

Nie masz prawa do swojej opinii. Masz prawo do świadomej opinii. Nikt nie ma prawa być ignorantem - Harlan Ellison
Awatar użytkownika
biker48
Posty: 7105
Rejestracja: 31 lip 2012, 12:35

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: biker48 » 20 sty 2014, 16:05

Wini i Klucznik chciałbym kiedyś posłuchać Waszych rozmów podczas mission makingu ;)

Koniec mojego OT.
Obrazek
Awatar użytkownika
Zetsubou-san
Posty: 1167
Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:45

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: Zetsubou-san » 20 sty 2014, 17:24

Co do heli, możemy mówić pilotom, że mają strzelać z 2-3 km, albo do konkretnych celów, ale jeśli zobaczą cel, który jest dla nas zagrożeniem, a którego my nie widzimy to go wyeliminują, a z powietrza, tak właśnie będzie wyglądała połowa naszych wrogów, przykładem nasza wczorajsza misja, tam było kilkanaście AI i każdy nam zagrażał, jeden przelot i po wyeliminowaniu zagrożeń nie byłoby co zbierać.


Poza tym, nie wiem jaka to frajda dla pilota, jak widzi cel i się zastanawia, czy on już może strzelić czy nie. A jakoś nie widzę tego, żeby na każdego AI w pobliżu dowódca wydawał osobne pozwolenie( o ile widzi cel), i tak jak Klucznik wspomniał niby dlaczego miałby takiemu pilotowi zakazać ostrzału.
Awatar użytkownika
Plitu
Posty: 453
Rejestracja: 07 lut 2013, 12:33

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: Plitu » 20 sty 2014, 23:31

A mi by nie przeszkadzało, ważne że można polatać. Ale macie racje że włączenie śmigłowca w stałą walkę zrobi z patrolu spacer, a używanie go jako wsparcia w krytycznej sytuacji będzie wymagało aby pilot cały czas czekał na płycie lotniska, ale jest też opcja meldowania o położeniu celów (czysty zwiad, interwencja po wydaniu rozkazu) takie nagięcie na potrzebę coopa. Ja bym mógł tak latać. (czasem potrafię przelatać z nudów 2 godziny na edytorze, zwykle większymi śmigłowcami)...chociaż, przy mojej widoczności...nie ważne...nic nie pisałem, może kiedyś, przy lepszym PC
Awatar użytkownika
klucznik
Posty: 5337
Rejestracja: 07 mar 2012, 19:15

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: klucznik » 21 sty 2014, 11:48

Nie tak na pusto, bo jak już AH-64 będzie latać, to nie będziesz czekać kolejnych trzech miesięcy (tak jak to było z czołgiem ;)) na to aż my przedyskutujemy jak go użyć.
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
klucznik
Posty: 5337
Rejestracja: 07 mar 2012, 19:15

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: klucznik » 21 sty 2014, 12:19

Mamy długi proces "społecznie akceptowalnego sugerowania interlokutorom głupoty w prezentowanych poglądach na grę". ;) Wygrywa przeważnie ten, któremu najdłużej chce się wykłócać, czyli czysta merytokracja. :mrgreen:
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kirq
Posty: 12874
Rejestracja: 08 mar 2012, 18:42

Re: Wsparcie powietrzne

Postautor: kirq » 21 sty 2014, 12:19

Co nagle, to po balansie ;)

Wróć do „Procedury i poradniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron